1-Krc Takip Programı Halı Yıkama işi yapanlar, Koltuk Yıkama işi yapanlar, Temizlik hizmeti yapanlar ve İlaçlama hizmeti yapanların kullanabileceği bir uygulamadır. Her iş ayrı paneller ile kontrol edilir. Aynı anda 4 iş için tek bir uygulamayı kullanabilirsiniz. Kullanmadığınız işler ile ilgili paneller gösterilmez. İşler ile ilgili panelleri açıp kapatmak size ait olup istediğinizde aktif veya pasif hale getirebilirsiniz.
DÜZENLEMEK İÇİN: AYARLAR /Sistem Ayarları takip edilerek açılan sayfadan aktif veya pasif hale getirerek kaydet diyerek Anasayfa tuşuna bastığınızda sistem düzenlenir.
CallerId(Gelen Arama Kontrol) aktif hale getirdiğinizde telefonun çaldığında (Program açık olması gerekir) gelen arama kontrol edilir kayıtlı müşteri ise adı ve adresi telefon un alt kısmında belirir.
CallerId(Gelen Arama Uyarı(Popop mesaj) aktif hale getirdiğinize müşteri bilgileri Popup mesaj olarak gösterilir.
Dikkat edilmesi gerek tüm telefonlar 5 veya il kodu ile başlamalıdır. Kesinlikle 0 kullanmayınız. Telefon 10 haneli olmalıdır.
Düzenlemek için AYARLAR/Sms Ayarları sayfasına girerek otomatik olarak gitmesi istediğiniz mesajları aktif hale getiriniz.
Aynı sayfada düzenlenmesi gerek mesaj metinlerini kendinize göre düzeltmeniz gerekmektedir. Otomatik sms kullanmasanız dahi bunları düzenlediğinizde WhatsApp den ücretsiz mesaj gönderme imkanı olduğunda tek tuşla bu metinlere ulaşarak müşterilere gönderme imkanınız vardır.
Bilgileri düzenleyip KAYDET dediğinizde bilgiler kaydolur ve devamlı kullanırsınız.
Sms Ayarları sayfasından sistem tarafından otomatik gönderebileceğiniz mesajlar
1-Sipariş Oluşturulduğunda
Sayın Müşteri Adı + teslim alma tarihi + Yazdığınız mesaj gönderilir.
2-Sipariş Teslim Alındığında
Sayın Müşteri Adı + sipariş adet + (ürün eklenmiş ise ücret bilgisi ve isteğe bağlı m² eklenir. Metrekare ekleme sistem ayarlarından aktif hale getirilir ) + yazdığınız mesaj
3-Ürün Yıkamaya Alındığında
Sayın Müşteri Adı Ücreti:000 TL (isteğe bağlı m² eklenir) sipariş adet + + yazdığınız mesaj
4-Ürün Teslime Alındığında
Sayın Müşteri adı ürünleriniz 01.01.2020(teslim tarihi) tarihinde Ücreti: 000 TL (isteğe bağlı m² eklenir) 99 adet + yazdığınız mesaj gider.
5-Ürün Teslim Edildiğinde
Sayın Müşteri adı tahsil edilen tutar TL + yazdığınız mesaj gider.
6-Ürün Teslim Edildiğinde(Veresiye)
Tüm veresiye olarak kaydedilen siparişlere ; Ürünleriniz Teslim edilmiştir, Ancak Ödemeniz Alınmamıştır.Lütfen kısa sürede Ödeme Yapmanız rica olunur. Toplam Ödenecek 00 TL / (siteme kaydettiğiniz)BANKA/İban Bilgileri + Firma adı + firma tlf
1-Koltuk ve İlaçlama yıkanacak bölümüne alındığında
Sayın müşteri adı 01.01.2020 (yıkama tarihi) + yazdığınız mesaj gider ve Personele sipariş bilgilerini sms ile bildirir
2-Koltuk ve İlaçlama teslim edildiğinde
Sayın müşteri adı 01.01.2020 (yıkama tarihi) + yazdığınız mesaj gider
1-Temizlik yıkanacak bölümüne alındığında
Sayın müşteri adı 01.01.2020 (yıkama tarihi) + yazdığınız mesaj gider
2- Temizlik teslim edildiğinde
Sayın müşteri adı 01.01.2020 (yıkama tarihi) + yazdığınız mesaj gider
Sipariş sayfalarından ve müşteri panelinden müşterilerinize tek tuşla mesaj gönderebilirsiniz. AYARLAR/Sms Ayarları sayfasında düzenlediğiniz metinlere tek tuşla ulaşarak gönderebilirsiniz.
TANIMLAMALAR /Ürün Hizmet Ekle tuşlarına dokunarak açtığımız sayfada İş Türü Seçiniz tıklayarak hangi iş kolunda listelenmesi istediğimiz iş türünü seçiyoruz. Ürün Adı yazıyoruz Birimi seçiyoruz ücreti yazıyoruz, sıralama sipariş detayda hangi sıra ile listelenmesini istiyorsak sıra no yazalım. KAYDET dokunduğumuzda kaydedilir ve altta listelenir.
Değiştirmek için listeden seçerek bilgilerin listelenmesi sonrası gerekli değişiklikleri yapıp GÜNCELLE dokunuyoruz.
Programı kullanacak personel eklemezi sağlar. TANIMLAMALAR /Kullanıcı Ekle tuşlarına dokunarak açtığımız sayfada bilgileri doldurup KAYDET dokunduğumuzda kaydedilir ve altta listelenir.
Değiştirmek için listeden seçerek bilgilerin listelenmesi sonrası gerekli değişiklikleri yapıp GÜNCELLE dokunuyoruz.
Not işten çıkan veya giriş yapmasını istemediğiniz kullanıcı telefon ve şifresini değiştirip güncelleyiniz.
TANIMLAMALAR /Görevli Ekle tuşlarına dokunarak açtığımız sayfada bilgileri doldurup KAYDET dokunduğumuzda kaydedilir ve altta listelenir.
Değiştirmek için listeden seçerek bilgilerin listelenmesi sonrası gerekli değişiklikleri yapıp GÜNCELLE dokunuyoruz.
AYARLAR /Sistem Ayarları takip edilerek açılan sayfadan sipariş teslim süresini ortalama kaç günde teslim ediyorsanız o rakamı gün olarak yazıp kaydet tuşuna basınız. Sipariş teslim alma tarihini seçtiğinizde sipariş teslim tarihini sitem buraya eklediğiniz gün miktarı ekleyerek teslim tarihini belirler.(İster iseniz değiştirebilirsiniz.)
İki adet sipariş otomatik geçiş vardır. Otomatik geçişlerin aktif veya pasif hale getirmek için AYARLAR /Sistem Ayarları takip edilerek açılan sayfadan seçerek KAYDET dediğinizde işlem tamamlanır.
Otomatik geçişler aktif ise her gün ilk açılışta liste kontrol eder ve gerekli işlemler yapılır.
1-Halı Teslim alındığında 1 gün sonra otomatik Yıkama bölümüne aktarır.
2-Yıkamada olup teslim tarihi geldiğinde siparişleri Hazır bölümüne alır.
1-Halı Sipariş Kaydet tuşuna dokunduğunuzda açılan sayfada siparişi kaydettiğinizde kaydedilen telefon numarası sistemde kayıtlı ise kaydetmez şayet kaydı yok ise müşteri listenize ekler.
2-MÜŞTERİ PANEL / Müşteri ekle tuşuna dokunarak müşteri bilgilerini girerek kaydet dediğinizde müşteri kaydedilmiş olur.
MÜŞTERİ PANEL /Müşteri ara tuşuna dokunduğunuzda açılan sayfada telefon numarası veya müşteri adından arama yapabilirsiniz.
Listeden müşteri adına dokunduğunuzda müşteri bilgilerine ulaşabilirsiniz. Açılan sayfadan müşteri bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz. Müşteriye sms veya WhatsApp den mesaj gönderebilirsiniz. Müşteriye ait tüm siparişler listelenir.
MÜŞTERİ PANEL/Liste tıklandığında listelenen tuşlar ile müşteri listesine ulaşabilirsiniz .
Müşteri panelinde incelediğiniz müşteri numarası hafızaya kopyalanır ve sipariş kaydet sayfasını açtığınızda müşteriye ait bilgiler listelenir.
Halı Sipariş Kaydet tuşunuzda açılan sayfada bilgileri doldurup KAYDET dediğinizde sipariş kaydedilir ve Alınacak siparişler sayfasında listelenir.
Telefon numarasını yazdığınızda otomatik olarak yazdığınız telefonu müşteri listenizden kontrol eder. Kayıtlı müşteri ise Kayıtlı müşteri uyarısını verir ve müşteri bilgileri otomatik gelir.
Adı yanında bulunan isimden aramayı aktif hale getirdiğinizde (3 harfe ulaştığında ) her harf yazmanızda arama yapar bulunan müşteriler hemen altında listelenir. Listeden seçtiğiniz müşteri bilgileri otomatik getirilir ve KAYDET diyerek siparişi kaydetmiş olursunuz.
Arayan Liste tuşuna dokunduğunuzda sizi arayan telefonları listeler. Seçtiğiniz numara ile ilgili bilgileri listeler.
Arayan Telefon tuşuna dokunduğunuzda telefon ile görüştüğünüz telefonu getirir. Bu özellik için CallerId açık olması gereklidir.
Müşteri kayıtlı değilse siparişi kayıt ettiğinizde müşteri de listenize eklenir.
Halı siparişleriniz Alınacak, Alındı, Yıkama, Hazır ve Teslim sayfalarında listelenir. Açıldığında Alınacak siparişleri listeler. Diğer tuşlara dokunarak siparişleri listeleyebiliriz.
Sipariş Listesinde Yapılan İşlemler:
1 .Tuş(Kırmızı Beyaz Oklu):
Bu tuşa dokunduğunuzda açılan panele bu siparişin kaçıncı sırada listelenmesi gerektiğini belirler. Açılan panele rakam yazım Ok butonuna dokunmanız yeterlidir. İşlem bitiminde işlem sonucu Popup mesaj ile bildirilir.
2.Klasik Telefon:
Bu tuşa dokunduğunuzda müşteriyi telefon araması yapar.
3.Cep Telefon:
Bu tuşa dokunduğunuzda müşteri bilgilerini telefon rehberine kayıt yapmanızı sağlar.
4.Liste Resmi:
Bu tuşa dokunduğunuzda müşteri sipariş detaylarını listeler.
5.Harita Resmi:
Bu tuşa dokunduğunuzda siparişi haritada listeler.
Sipariş Ara tuşuna dokunduğunuzda sipariş arama paneli açılır. Açılan panelden Müşteri Adı, telefon ve sipariş no yazarak istediğiniz tuşa dokunarak arama yapabilirsiniz.
Sipariş listesinin tuşlar haricinde başka bir yere dokunduğunuzda sipariş detay listelenir.
Sipariş listesinin tuşlar haricinde başka bir yere dokunduğunuzda sipariş detay listelenir
LİSTE tuşuna dokunduğunuzda sipariş listesi sayfasını açar.
Sipariş Durum: Siparişin durumu gösterir. Dokunduğunuzda siparişin durumunu değiştirmek için sipariş durum listesini gösterir. Değiştirmek istediğiniz durumu seçip KAYDET tuşuna bastığınızda sipariş durumu değişir.
Telefon numarasına dokunduğunuzda müşteriyi arama yapar.
Müşteri ismine dokunduğunuzda müşteri telefonunu hafızaya kopyalar müşteri panelinde Müşteri ara sayfasına girdiğinizde arama yapmanız için telefon numarasını otomatik getirir.
Sipariş ile ilgili tüm bilgileri değiştirebilirsiniz. KAYDET tuşuna bastığınızda sipariş bilgileri güncellenir.
Sip.No Sipariş no dur. En son eklenen sipariş no değiştirildiğinde yeni siparişe +1 ekleyerek sipariş no devam eder.
Ek Ödeme ve İndirim miktarı yazıp KAYDET tuşuna bastığınızda kaydedilir.
Eklenecek Ürün/Hizmet listesine dokunduğunuzda eklediğiniz ürünler listelenir. Eklemek istediğiniz ürüne ekle tuşuna bastığınızda ürün kaydetme paneli açılır. Ürünün adedi ve birimi metrekare ise metrekaresi yazılır. En ve boy ölçüleri girerek m² hesaplamak için m² Hesap Tuşuna dokunduğunuzda hesaplama paneli açılır. En ve boyu cm cinsinden yazarak HESAPLA tuşuna dokunduğunuzda ürünün metrekaresi hesaplanır ürün paneldeki kaydet tuşuna dokunduğunuzda ekleme işlemi tamamlanır ve eklenen ürün ve istatistik bilgileri listelenir.
Hatalı ürün eklediğinizde eklenen ürüne dokunarak onayladığınızda silme işlemi gerçekleşir.
Tahsilat paneli tuşuna dokunduğunuzda kasa seçip tutar girip Tahsilat Kaydet tuşuna dokunduğunuzda tahsilat kaydedilir ve panel içinde listelenir.
Hatalı tahsilat eklediğinizde eklenen tahsilata dokunarak onayladığınızda silme işlemi gerçekleşir.
SMS VE WHATSAPP MESAJ PANELİ dokunduğunuzda mesaj paneli açılır. M isimli tuşlara dokunarak hazır mesaj metinlerini getirebilirsiniz. Mesaj üzerinde istediğinizde değişiklik yapabilirsiniz. Sms Gönder tuşuna basarak manüel sms gönderme işlemi yapılmış olur. Aynı metni WhatsApp tuşuna dokunarak mesajı WhatsApp den göndere bilirsiniz.
Tuşa dokunduğunuzda açılan panelden yazıcı seçerek teslim alındı veya teslim edildi fişi yazdırabilirsiniz. Yazıcı seçmeden önce Bluetooth Yazıcıyı telefonunuzla eşleştirmiş olmanız gerekmektedir.
Konum ekleme işlemi yaptığınızda konumu görerek belirlemiş olursunuz. Dokunduğunuzda açılan sayfada Müşteri Adresine Git tuşuna dokunduğunuzda siparişte yazılı adresin konumunu işaretler şayet işaret tam adreste değilse doğru konuma dokunduğunuzda işaret dokunduğunuz yere gelir. Konum kaydet tuşuna dokunduğunuzda sipariş adresi konumu doğrulanmış olur.
Anasayfa da kısa yol menu tıklandığında Alınacak Halılar(Konum) dokunduğunuzda alınacak halıların konumları listelenir.
Anasayfa da kısa yol menu tıklandığında Teslim Halılar(Konum) dokunduğunuzda alınacak halıların konumları listelenir
RAPORLAR (HALI YIKAMA)/Gün Özeti dokunduğunuzda seçtiğiniz sipariş durumuna göre bilgiler listelenir.
RAPORLAR (HALI YIKAMA)/Teslim Edilenler dokunduğunuzda seçtiğiniz iki tarih arasındaki teslim edilenler listelenir.
RAPORLAR (HALI YIKAMA)/Teslim Edilenler (Veresiye) dokunduğunuzda seçtiğiniz iki tarih arasındaki teslim edilenler (Veresiye) listelenir.
RAPORLAR (HALI YIKAMA)/İptal Edilenler dokunduğunuzda seçtiğiniz iki tarih arasındaki iptal edilenler listelenir.
1-Koltuk Sipariş Kaydet tuşuna dokunduğunuzda açılan sayfada siparişi kaydettiğinizde kaydedilen telefon numarası sistemde kayıtlı ise kaydetmez şayet kaydı yok ise müşteri listenize ekler.
2-MÜŞTERİ PANEL / Müşteri ekle tuşuna dokunarak müşteri bilgilerini girerek kaydet dediğinizde müşteri kaydedilmiş olur.
MÜŞTERİ PANEL /Müşteri ara tuşuna dokunduğunuzda açılan sayfada telefon numarası veya müşteri adından arama yapabilirsiniz.
Listeden müşteri adına dokunduğunuzda müşteri bilgilerine ulaşabilirsiniz. Açılan sayfadan müşteri bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz. Müşteriye sms veya WhatsApp den mesaj gönderebilirsiniz. Müşteriye ait tüm siparişler listelenir.
MÜŞTERİ PANEL/Liste tıklandığında listelenen tuşlar ile müşteri listesine ulaşabilirsiniz .
Müşteri panelinde incelediğiniz müşteri numarası hafızaya kopyalanır ve sipariş kaydet sayfasını açtığınızda müşteriye ait bilgiler listelenir.
Koltuk Sipariş Kaydet tuşunuzda açılan sayfada bilgileri doldurup KAYDET dediğinizde sipariş kaydedilir ve Beklemede siparişler sayfasında listelenir.
Telefon numarasını yazdığınızda otomatik olarak yazdığınız telefonu müşteri listenizden kontrol eder. Kayıtlı müşteri ise Kayıtlı müşteri uyarısını verir ve müşteri bilgileri otomatik gelir.
Adı yanında bulunan isimden aramayı aktif hale getirdiğinizde (3 harfe ulaştığında ) her harf yazmanızda arama yapar bulunan müşteriler hemen altında listelenir. Listeden seçtiğiniz müşteri bilgileri otomatik getirilir ve KAYDET diyerek siparişi kaydetmiş olursunuz.
Müşteri kayıtlı değilse siparişi kayıt ettiğinizde müşteri de listenize eklenir.
Beklemede , Yıkanacak ve Biten siparişler şeklinde listelenir. Ayrıca Günlük altında istediğiniz tarih deki siparişleri listeleme imkanı vardır.
Listeye dokunduğunuzda sipariş detayı açılır.
LİSTE tuşuna dokunduğunuzda sipariş listesi sayfasını açar.
Sipariş Durum: Siparişin durumu gösterir. Dokunduğunuzda siparişin durumunu değiştirmek için sipariş durum listesini gösterir. Değiştirmek istediğiniz durumu seçip KAYDET tuşuna bastığınızda sipariş durumu değişir.
Telefona dokunduğunuzda arama yapar. Müşteri ismine dokunduğunuzda müşteri telefonunu hafızaya kopyalar müşteri panelinde Müşteri ara sayfasına girdiğinizde arama yapmanız için telefon numarasını otomatik getirir. Konum dokunduğunuzda müşteri adresini konumda gösterir.
Personel Seçiniz tıkladığınızda görevli ekle sayfasından eklediğiniz isimler listelenir. Listeden ekle tuşuna basarak isim getirilmiş olur. Yaptığımız tüm değişikliklerin kaydolması için mutlaka KAYDET tuşuna basmanız ve kayıt başarıl uyarısını almanız gerekmektedir.
Eklenecek Ürün/Hizmet listesine dokunduğunuzda eklediğiniz ürünler listelenir. Eklemek istediğiniz ürüne ekle tuşuna bastığınızda ürün kaydetme paneli açılır.Listeden ürün ekleye dokunarak ekleme işlemi yapılır.
ekleme işlemi tamamlanır ve eklenen ürün ve istatistik bilgileri listelenir.
Hatalı ürün eklediğinizde eklenen ürüne dokunarak onayladığınızda silme işlemi gerçekleşir.
Tahsilat paneli tuşuna dokunduğunuzda kasa seçip tutar girip Tahsilat Kaydet tuşuna dokunduğunuzda tahsilat kaydedilir ve panel içinde listelenir
Hatalı tahsilat eklediğinizde eklenen tahsilata dokunarak onayladığınızda silme işlemi gerçekleşir.
SMS VE WHATSAPP MESAJ PANELİ dokunduğunuzda mesaj paneli açılır. M isimli tuşlara dokunarak hazır mesaj metinlerini getirebilirsiniz. Mesaj üzerinde istediğinizde değişiklik yapabilirsiniz. Sms Gönder tuşuna basarak manüel sms gönderme işlemi yapılmış olur. Aynı metni WhatsApp tuşuna dokunarak mesajı WhatsApp den göndere bilirsiniz.
Aynı metni Personel eklendiğinde personelde gönderme imkanı vardır.
RAPORLAR (KOLTUK YIKAMA)/Gün Özeti dokunduğunuzda seçtiğiniz sipariş durumuna göre bilgiler listelenir.
RAPORLAR (KOLTUK YIKAMA)/Teslim Edilenler dokunduğunuzda seçtiğiniz iki tarih arasındaki teslim edilenler listelenir.
RAPORLAR (KOLTUK YIKAMA)/Teslim Edilenler (Veresiye) dokunduğunuzda seçtiğiniz iki tarih arasındaki teslim edilenler (Veresiye) listelenir.
RAPORLAR (KOLTUK YIKAMA)/İptal Edilenler dokunduğunuzda seçtiğiniz iki tarih arasındaki iptal edilenler listelenir.
1-Temizlik Sipariş Kaydet tuşuna dokunduğunuzda açılan sayfada siparişi kaydettiğinizde kaydedilen telefon numarası sistemde kayıtlı ise kaydetmez şayet kaydı yok ise müşteri listenize ekler.
2-MÜŞTERİ PANEL / Müşteri ekle tuşuna dokunarak müşteri bilgilerini girerek kaydet dediğinizde müşteri kaydedilmiş olur.
MÜŞTERİ PANEL /Müşteri ara tuşuna dokunduğunuzda açılan sayfada telefon numarası veya müşteri adından arama yapabilirsiniz.
Listeden müşteri adına dokunduğunuzda müşteri bilgilerine ulaşabilirsiniz. Açılan sayfadan müşteri bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz. Müşteriye sms veya WhatsApp den mesaj gönderebilirsiniz. Müşteriye ait tüm siparişler listelenir.
MÜŞTERİ PANEL/Liste tıklandığında listelenen tuşlar ile müşteri listesine ulaşabilirsiniz .
Müşteri panelinde incelediğiniz müşteri numarası hafızaya kopyalanır ve sipariş kaydet sayfasını açtığınızda müşteriye ait bilgiler listelenir.
Temizlik Sipariş Kaydet tuşunuzda açılan sayfada bilgileri doldurup KAYDET dediğinizde sipariş kaydedilir ve Beklemede siparişler sayfasında listelenir.
Telefon numarasını yazdığınızda otomatik olarak yazdığınız telefonu müşteri listenizden kontrol eder. Kayıtlı müşteri ise Kayıtlı müşteri uyarısını verir ve müşteri bilgileri otomatik gelir.
Adı yanında bulunan isimden aramayı aktif hale getirdiğinizde (3 harfe ulaştığında ) her harf yazmanızda arama yapar bulunan müşteriler hemen altında listelenir. Listeden seçtiğiniz müşteri bilgileri otomatik getirilir ve KAYDET diyerek siparişi kaydetmiş olursunuz.
Müşteri kayıtlı değilse siparişi kayıt ettiğinizde müşteri de listenize eklenir.
Beklemede , Yıkanacak ve Biten siparişler şeklinde listelenir. Ayrıca Günlük altında istediğiniz tarih deki siparişleri listeleme imkanı vardır.
Listeye dokunduğunuzda sipariş detayı açılır.
LİSTE tuşuna dokunduğunuzda sipariş listesi sayfasını açar.
Sipariş Durum: Siparişin durumu gösterir. Dokunduğunuzda siparişin durumunu değiştirmek için sipariş durum listesini gösterir. Değiştirmek istediğiniz durumu seçip KAYDET tuşuna bastığınızda sipariş durumu değişir.
Telefona dokunduğunuzda arama yapar. Müşteri ismine dokunduğunuzda müşteri telefonunu hafızaya kopyalar müşteri panelinde Müşteri ara sayfasına girdiğinizde arama yapmanız için telefon numarasını otomatik getirir. Konum dokunduğunuzda müşteri adresini konumda gösterir.
Personel Seçiniz tıkladığınızda görevli ekle sayfasından eklediğiniz isimler listelenir. Listeden ekle tuşuna basarak isim getirilmiş olur. Yaptığımız tüm değişikliklerin kaydolması için mutlaka KAYDET tuşuna basmanız ve kayıt başarıl uyarısını almanız gerekmektedir.
Eklenecek Ürün/Hizmet listesine dokunduğunuzda eklediğiniz ürünler listelenir. Eklemek istediğiniz ürüne ekle tuşuna bastığınızda ürün kaydetme paneli açılır.Listeden ürün ekleye dokunarak ekleme işlemi yapılır.
ekleme işlemi tamamlanır ve eklenen ürün ve istatistik bilgileri listelenir.
Hatalı ürün eklediğinizde eklenen ürüne dokunarak onayladığınızda silme işlemi gerçekleşir.
Tahsilat paneli tuşuna dokunduğunuzda kasa seçip tutar girip Tahsilat Kaydet tuşuna dokunduğunuzda tahsilat kaydedilir ve panel içinde listelenir.
Hatalı tahsilat eklediğinizde eklenen tahsilata dokunarak onayladığınızda silme işlemi gerçekleşir.
SMS VE WHATSAPP MESAJ PANELİ dokunduğunuzda mesaj paneli açılır. M isimli tuşlara dokunarak hazır mesaj metinlerini getirebilirsiniz. Mesaj üzerinde istediğinizde değişiklik yapabilirsiniz. Sms Gönder tuşuna basarak manüel sms gönderme işlemi yapılmış olur. Aynı metni WhatsApp tuşuna dokunarak mesajı WhatsApp den göndere bilirsiniz.
Aynı metni Personel eklendiğinde personelde gönderme imkanı vardır.
RAPORLAR (TEMİZLİK)/Gün Özeti dokunduğunuzda seçtiğiniz sipariş durumuna göre bilgiler listelenir.
RAPORLAR (TEMİZLİK)/Teslim Edilenler dokunduğunuzda seçtiğiniz iki tarih arasındaki teslim edilenler listelenir.
TESLİM EDİLENLER(Veresiye)
RAPORLAR (TEMİZLİK)/Teslim Edilenler (Veresiye) dokunduğunuzda seçtiğiniz iki tarih arasındaki teslim edilenler (Veresiye) listelenir.
RAPORLAR (TEMİZLİK)/İptal Edilenler dokunduğunuzda seçtiğiniz iki tarih arasındaki iptal edilenler listelenir.
1-İlaçlama Sipariş Kaydet tuşuna dokunduğunuzda açılan sayfada siparişi kaydettiğinizde kaydedilen telefon numarası sistemde kayıtlı ise kaydetmez şayet kaydı yok ise müşteri listenize ekler.
2-MÜŞTERİ PANEL / Müşteri ekle tuşuna dokunarak müşteri bilgilerini girerek kaydet dediğinizde müşteri kaydedilmiş olur.
MÜŞTERİ PANEL /Müşteri ara tuşuna dokunduğunuzda açılan sayfada telefon numarası veya müşteri adından arama yapabilirsiniz.
Listeden müşteri adına dokunduğunuzda müşteri bilgilerine ulaşabilirsiniz. Açılan sayfadan müşteri bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz. Müşteriye sms veya WhatsApp den mesaj gönderebilirsiniz. Müşteriye ait tüm siparişler listelenir.
MÜŞTERİ PANEL/Liste tıklandığında listelenen tuşlar ile müşteri listesine ulaşabilirsiniz .
Müşteri panelinde incelediğiniz müşteri numarası hafızaya kopyalanır ve sipariş kaydet sayfasını açtığınızda müşteriye ait bilgiler listelenir.
İlaçlama Sipariş Kaydet tuşunuzda açılan sayfada bilgileri doldurup KAYDET dediğinizde sipariş kaydedilir ve Beklemede siparişler sayfasında listelenir.
Telefon numarasını yazdığınızda otomatik olarak yazdığınız telefonu müşteri listenizden kontrol eder. Kayıtlı müşteri ise Kayıtlı müşteri uyarısını verir ve müşteri bilgileri otomatik gelir.
Adı yanında bulunan isimden aramayı aktif hale getirdiğinizde (3 harfe ulaştığında ) her harf yazmanızda arama yapar bulunan müşteriler hemen altında listelenir. Listeden seçtiğiniz müşteri bilgileri otomatik getirilir ve KAYDET diyerek siparişi kaydetmiş olursunuz.
Müşteri kayıtlı değilse siparişi kayıt ettiğinizde müşteri de listenize eklenir.
Beklemede , İlaçlanacak ve Biten siparişler şeklinde listelenir. Ayrıca Günlük altında istediğiniz tarih deki siparişleri listeleme imkanı vardır.
Listeye dokunduğunuzda sipariş detayı açılır
LİSTE tuşuna dokunduğunuzda sipariş listesi sayfasını açar.
Sipariş Durum: Siparişin durumu gösterir. Dokunduğunuzda siparişin durumunu değiştirmek için sipariş durum listesini gösterir. Değiştirmek istediğiniz durumu seçip KAYDET tuşuna bastığınızda sipariş durumu değişir.
Telefona dokunduğunuzda arama yapar. Müşteri ismine dokunduğunuzda müşteri telefonunu hafızaya kopyalar müşteri panelinde Müşteri ara sayfasına girdiğinizde arama yapmanız için telefon numarasını otomatik getirir. Konum dokunduğunuzda müşteri adresini konumda gösterir.
Personel Seçiniz tıkladığınızda görevli ekle sayfasından eklediğiniz isimler listelenir. Listeden ekle tuşuna basarak isim getirilmiş olur. Yaptığımız tüm değişikliklerin kaydolması için mutlaka KAYDET tuşuna basmanız ve kayıt başarıl uyarısını almanız gerekmektedir.
Eklenecek Ürün/Hizmet listesine dokunduğunuzda eklediğiniz ürünler listelenir. Eklemek istediğiniz ürüne ekle tuşuna bastığınızda ürün kaydetme paneli açılır.Listeden ürün ekleye dokunarak ekleme işlemi yapılır.
ekleme işlemi tamamlanır ve eklenen ürün ve istatistik bilgileri listelenir.
Hatalı ürün eklediğinizde eklenen ürüne dokunarak onayladığınızda silme işlemi gerçekleşir.
Tahsilat paneli tuşuna dokunduğunuzda kasa seçip tutar girip Tahsilat Kaydet tuşuna dokunduğunuzda tahsilat kaydedilir ve panel içinde listelenir.
Hatalı tahsilat eklediğinizde eklenen tahsilata dokunarak onayladığınızda silme işlemi gerçekleşir.
SMS VE WHATSAPP MESAJ PANELİ dokunduğunuzda mesaj paneli açılır. (M) isimli tuşlara dokunarak hazır mesaj metinlerini getirebilirsiniz. Mesaj üzerinde istediğinizde değişiklik yapabilirsiniz. Sms Gönder tuşuna basarak manüel sms gönderme işlemi yapılmış olur. Aynı metni WhatsApp tuşuna dokunarak mesajı WhatsApp den göndere bilirsiniz.
Aynı metni Personel eklendiğinde personelde gönderme imkanı vardır.
RAPORLAR (İLAÇLAMA)/Gün Özeti dokunduğunuzda seçtiğiniz sipariş durumuna göre bilgiler listelenir.
RAPORLAR (İLAÇLAMA)/Teslim Edilenler dokunduğunuzda seçtiğiniz iki tarih arasındaki teslim edilenler listelenir.
RAPORLAR (İLAÇLAMA)/Teslim Edilenler (Veresiye) dokunduğunuzda seçtiğiniz iki tarih arasındaki teslim edilenler (Veresiye) listelenir.
RAPORLAR (İLAÇLAMA)/İptal Edilenler dokunduğunuzda seçtiğiniz iki tarih arasındaki iptal edilenler listelenir.
İSTATİSTİK/Tahsilat Raporu dokunduğunuzda açılan sayfada başlangıç ve bitiş tarihlerini seçerek HESAPLA dokunduğunuzda belirtilen tarihler arasında yapılan tahsilatı getirir.
İSTATİSTİK/Kasa dokunduğunuzda açılan sayfada başlangıç ve bitiş tarihlerini seçerek HESAPLA dokunduğunuzda belirtilen tarihler arasında kasa bilgilerini getirir.
İSTATİSTİK/Giderler dokunduğunuzda açılan sayfada bilgileri doldurarak Gider Kaydet dokunduğunuzda kayıt yapılır. Bu bilgiler kasada gösterilir. Başlangıç ve bitiş tarihlerini seçerek SORGULA dokunduğunuzda belirtilen tarihler arasında gider bilgilerini getirir. Dokunduğunuzda yukarıda listelenir ve değişiklik yaparak güncelleyebilirsiniz.
İSTATİSTİK/Ek Gelir dokunduğunuzda açılan sayfada bilgileri doldurarak Kaydet dokunduğunuzda kayıt yapılır. Bu bilgiler kasada gösterilir.
Başlangıç ve bitiş tarihlerini seçerek SORGULA dokunduğunuzda belirtilen tarihler arasında gider bilgilerini getirir. Dokunduğunuzda yukarıda listelenir ve değişiklik yaparak güncelleyebilirsiniz.
İSTATİSTİK/Ürün İstatitik dokunduğunuzda açılan sayfada ürün seçerek başlangıç ve bitiş tarihlerini seçerek HESAPLA dokunduğunuzda belirtilen tarihler arasında teslim alınan ürün bilgilerini getirir.
Anasayfa da kısa yol menu tıklandığında Tolu Sms Gönder dokunduğunuzda Müşteri listesi getir dokunarak kaç müşteriniz olduğunu görebilirsiniz. Göndermek istediğiniz mesajı yazıp göndereceğiniz mesaja müşteri adı nın eklenip eklenmeyeceğini düzenlemeniz gerekir. SMS GÖNDER dokunduğunuzda yazdığınız mesaj tüm müşterilerinize sms olarak gider.
Not sms üyeliğinizin olması ve yeterli sms miktarınızın olması gereklidir.
Anasayfa da kısa yol menu tıklandığında Tolu Sms Gönder(Sipariş Detayı) dokunduğunuzda Sipariş Durum Seçiniz dokunarak sipariş durumuna göre seçtiğiniz sipariş detayındaki tüm müşterilere Göndermek istediğiniz mesajı yazıp göndereceğiniz mesaja müşteri adı nın eklenip eklenmeyeceğini düzenlemeniz gerekir. SMS GÖNDER dokunduğunuzda yazdığınız mesaj tüm müşterilerinize sms olarak gider.
Not sms üyeliğinizin olması ve yeterli sms miktarınızın olması gereklidir.
Anasayfa da kısa yol menu tıklandığında Personel Listesi dokunduğunuzda açılan sayfadan Personelleri listeleyebilir. Personel bilgilerini güncelleyebilir ödeme ekleyebilir işten çıkarabilirsiniz. Personel ekle diyerek yeni personel ekleyebilirsiniz.
İhtiyaçlarınıza uygun çözümler sunarak iş ve işlemleriniz kolaylaştırıyor daha hızlı kolay işlemler yapmanızı sağlıyoruz.
© Krc Yazılım Com.tr Tüm Hakları Saklıdır. gizlilik plitikası